Wednesday, November 3, 2010

Pildistamispäev

Teisipäeval, kolmapäeval ja neljapäeval (2. – 4.novembril) leiavad aset meie koolis pildistamispäevad. Sigimist ja sagimist on küllaltki palju. Tehakse nii lõbusaid klassipilte, meeleolukaid sõbrapilte kui ka kauneid portreesid. Pildistamisest võtavad osa nii õpilased, klassijuhatajad, näiteringi lapsed, õpetajad kui ka ÕE liikmed. Pildistajaks on Toomas, firmast Pildikompanii.


Intervjuu Toomasega:
Kui kaua olete tegelenud fotograafiaga?
3 aastat.

Ja kui kaua olete teinud seda tööna?
Täpselt sama kaua, kolm aastat.

Kas Teil on ka sellele vastav haridus?
Ei ole. Ma õppisin selle lihtsalt kohapeal ära.

Milliseid pilte tellitakse kõige rohkem?
See on ka selline, et kuidas kunagi. Palju sõbrapilte, kindlasti klassipilte ja portreesid ka.

Kas te töötlete ka pilte?
Loomulikult, mingil määral, aga selle jaoks on teised inimesed. Ma teen ainult pilti.

Kas olete kunagi pildistanud ka avaliku elu tegelasi?
Kahjuks ei ole. Ei ole veel sinnani jõudnud.

Aga soov on?
Võiks küll. Miks mitte.

Mida või keda meeldib Teile endale kõige rohkem pildistada?
Tegelikult loodust on hea pildistada. Aga nüüd kui ma olen hakanud koole pildistama, olen aru saanud, et ka inimesi on hea pildistada.

Kas Teil on ka endal mingi lemmikfoto või hetk, mida olete suutnud jäädvustada?
Lemmikfoto…kalalkäimisest oli vist üks hea.

Intervjuu Toomasega ilmub reedel ka kooli telekas.
Rohkem pilte vaata siit:PILDID

Tekst: Egle-Riin
Intervjuu: Reta
Teksti  redigeeris: Reta

No comments:

Post a Comment