Tuesday, February 8, 2011

Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi lõbus suusapäev Nõmmel !


Täna, 8-ndal veebruaril toimus TLG suusapäev, kuhu tulid kokku 5-12. klasside õpilased. Suusapäev toimus spordipäeva raames ja see toimub iga talv, kui ilm seda vähegi võimaldab. Suusapäev on kõigile õpilastele kohustuslik.
Kuigi see ei ole just kõige populaarsem üritus meie õpilaste seas, oli seal siiski magusaid võite, kui ka valusaid kaotuseid. Otseloomulikult ei puudunud ka nali.
Raja pikkus oli 1,4 km- kelle arvates oli see liiga pikk või lühike jääb igaühe enda otsustada.
Lisaks õpilastele endile ja kehalisekasvatuse õpetajatele oli kohal ka palju teiste ainete õpetajaid, kes jagasid suusatamisest väsinud õpilastele kuuma ja magusat teed, kohukest ning saiakesi. Oli ka neid, kes tulid lihtsalt õpilastele kaasa elama.
Küsisin ka mitme õpilase käest, kuidas nad oma esitlusega rahule jäid. Mõne esimese koha omanik vastas, et oleks saanud ka paremini, aga oli ka neid kes olid oma eelviimase koha pärast õnnelikud. Veidike pikemalt küsitlesin suusatajat Kärt Kütti 11.a klassist, kes rääkis mulle oma suusatajakarjäärist lähemalt.

Kui vanalt hakkasid spordiga tegelema ja miks?
-Ma olen kogu oma teadliku elu olnud selline liikuv laps, kuid esimesse trenni- tantsima, läksin ma esimeses klassis. Kuuendas klassis läksin kergejõustikusse, kuid tundsin, et see pole minu ala. Suusatamisega alustasin 2007'ndal aastal.
Mis sulle suusatamise juures meeldib?
-Kindlasti see, et saab palju õues aega veeta. Treeneri ja trennikaaslastega on mul ka vedanud. Ilma nendeta oleksin arvatavsti juba ammu loobunud.
Milliseid traumasid on juhtunud seoses suusatamisega?
-Trennis olen ma vist see inimene, keda on kõigerohkem kordi treeningult otse traumapunkti viidud. Tegijal ju ikka juhtub. Olen oma põlvesidemed ära rebestanud, käe olen randmest korduvalt ära väänanud. Põlvi olen päris mitu korda sõna otseses mõttes lillaks kukkunud. Ning ega neid sinikaid ja kriimustusi/marrastusi jõua ära lugeda. Suusatamine pole ikka päris ohutu spordiala.
Lemmik suusataja?
-Hoian pöialt kõikidele Eesti suusatajatele
Kõige naljakam asi, mis on juhtunud seoses suusatamisega?
-Eks neid naljakaid asju ole palju. Esimene mis mulle meelde tuleb, on see, kui suvel sai Otepää laagris ühest suuremast mäest alla lastud rullidega. Samal ajal ületas teed lehmakari. Mõtlesin päris kaua, et mida ma nüüd teen, kas lasen endal maha kukkuda ja lohisen mööda asfalti, või pigistan silmad kinni ja lasen lehma kõhualt läbi. Õnneks jõudis viimane lehm enne minu allajõudmist üle tee ja ma jäin terveks.
Mitmedaks jäi oma klassist TLG suusapäeval?
-Poistega arvestades kolmas, tüdrukutest esimene.
Kuidas oled oma esitusega rahul?
-Oleksin võinud kiiremini sõita, aga nädalavahetusel olid päris rasked ja pikad treeningud ning ilmselt ma pole jõudnud veel taastuda.

Kohtumiseni järgmise aasta suusapäeval !

Rohkem pilte saab näha siit: PILDID

Video:


Tekst: Liisel-Kariine Roos
Pilt: Liisel-Kariine Roos
Video filmis: Risto Seiler
Reporter: Raimond Gussarov
Monteerimine: Raimond Gussarov
Teksti redigeeris: Kärt Kütt

No comments:

Post a Comment